Algemene Ledenvergadering GV op 25 november 2020 via MS-Teams

09 november 2020

De Algemene Ledenvergadering van de GV wordt op 25 november 2020 gehouden via MS-Teams.

Geachte leden,

Op 25 november 2020 houden wij via MS-Teams onze Algemene ledenvergadering.

Uitnodiging

Hierbij nodigen wij u opnieuw uit voor de Algemene Ledenvergadering van de Gebruikers Vereniging PinkRoccade Local Government die digitaal gehouden wordt op 25 november 2020 via Microsoft Teams.

Onze 1e uitnodiging voor de ALV op 29 oktober 2020 kon helaas vanwege de COVID-19 maatregelen geen doorgang vinden. We hebben de ALV verplaatst naar 25 november 2020 in de hoop dat de maatregelen een fysieke vergadering weer mogelijk zou maken. De COVID-19 maatregelen zijn echter verder aangescherpt. Vandaar dat we besloten hebben de ALV digitaal door te laten gaan.

Het tijdstip van de vergadering is van 10.00 tot 12.00 uur (vanaf 9.50 uur is de digitale bijeenkomst geopend om in te loggen).

De agenda voor de ALV en de bijbehorende stukken staan vermeld op de website van de GV. U kunt ze daar downloaden. Presentaties worden na de ALV op de website geplaatst.

Wanneer u een onderwerp ter bespreking wilt inbrengen of een vraag heeft over een agendapunt (of bijbehorend document), wilt u dit vóór vrijdag 20 november 2020 aanleveren via secretariaat@gvprlg.nl zodat we uw inbreng de juiste aandacht kunnen geven.

Aanmelden voor digitaal bezoek aan de ALV graag door een e-mail te sturen aan het secretariaat van de GV via secretariaat@gvprlg.nl U ontvangt dan tijdig een uitnodiging om deel te nemen aan de digitale vergadering.

Graag ontmoeten wij u (samen met collega’s) op 25 november 2020.

Met vriendelijke groet,

het Bestuur van de Gebruikersvereniging PinkRoccade Local Government,