Algemene Ledenvergadering GV verplaatst naar 25 november 2020.

02 oktober 2020

De Algemene Ledenvergadering van de GV wordt verplaatst naar 25 november 2020!

Geachte leden van de Gebruikersvereniging,

De Algemene Leden Vergadering (ALV) van onze gebruikersvereniging die gehouden zou worden op 29 oktober 2020 gaat helaas niet door. We hebben de ALV voorlopig verplaatst naar 25 november 2020. Vanwege de strikter corona-maatregelen die zijn afgekondigd voor de eerste periode van 3 weken is de datum van de ALV te kort na deze 1e periode. Om geen risico' s te nemen is daarom de ALV uitgesteld.

De locatie van de ALV blijft het Spoorwegmuseum in Utrecht.
Adres: Het Spoorwegmuseum, Maliebaanstation 16, 3581 XW Utrecht.
( https://spoorwegmuseum.nl  )

Het tijdstip van de vergadering is van 10.00 tot 12.00 uur (ontvangst vanaf 9.30 uur met koffie/thee).
De ALV wordt gehouden rekening houdend met de RIVM maatregelen. Dat betekent dat er geen uitgebreid programma is samengesteld. De lunch wordt uitgereikt zodat er geen drukte bij een buffet kan ontstaan en de 1,5 meter maatregel niet in acht kan worden genomen.

De agenda voor de ALV en de bijbehorende stukken worden geplaatst op de website van de GV.

We nodigen u uit om onderwerpen die u wilt bespreken tijdig aan ons te melden via secretariaat@gvprlg.nl
Ook het aanmelden voor bezoek aan de ALV graag door een e-mail te sturen aan het secretariaat van de GV ( secretariaat@gvprlg.nl )

Graag ontmoeten wij u (samen met collega’s) op 25 november 2020.
Wanneer ook op deze datum geen fysieke vergadering kan worden gehouden, dan gaat de vergadering digitaal plaatsvinden op 25 november 2020 van 10.00 tot 12.00 uur. U ontvangt daarover dan tijdig nieuwe informatie.

Met vriendelijke groet,
het Bestuur van de Gebruikersvereniging PinkRoccade Local Government,