De najaarsoverleggen van de GebruikersVereniging platform Publiekszaken staan voor de deur. Ben jij er (weer) bij? De overleggen vinden op locatie plaats in oktober en november en duren van 09.30 tot 14.30 uur. Lees snel verder en schrijf je in!
• 24 november 09.30 - 14.30 Regio 1a: Weert | Vergaderlocatie: Raadszaal gemeente Weert
• 22 november 09.30 - 14.30 Regio 1b: Helmond | Vergaderlocatie: Commissiekamer B, stadswinkel gemeente Helmond
• 10 november 09.30 - 14.30 Regio 2: Bergen op Zoom | Vergaderlocatie: Raadszaal gemeente Bergen op Zoom
• 14 november 09.30 - 14.30 Regio 3: Maassluis | Vergaderlocatie: Stadhuis Maassluis
• 8 november 09.30 - 14.30 Regio 4: Velsen | Vergaderlocatie: Gemeentehuis IJmuiden
• 3 november 09.30 - 14.30 Regio 5: Bemmel | Vergaderlocatie: Trouwzaal kasteeltje Bemmel
• 17 november 09.30 - 14.30 Regio 6: Dalfsen | Vergaderlocatie: Raadszaal gemeente Dalfsen
• 27 oktober 09.30 - 14.30 Regio 7: Smilde | Vergaderlocatie: Zalencentrum het Kompas in Smilde
Vanuit het platform is weer een mooi programma samengesteld. Natuurlijk is er volop interactie en ruimte om elkaar te inspireren.
1. Opening vanuit de regiovoorzitter
Ingekomen stukken, vragen & verslag vorige vergadering
2. iNSPIRATIE voor een optimale dienstverlening
We zoomen onder andere in op jullie selfservicepercentages.
3. Roadmap, incidenten en marktsignalen
We geven je inzicht in de doorontwikkeling van iBurgerzaken en OPENburgerzaken in de komende 6 tot 9 maanden; de roadmap. Daarbij ook specifiek aandacht voor de top 10 gemelde incidenten en top 10 marktsignalen.
4. Pauze
5. Break-out sessie 'de Burgerzakenbalie in 2030'
Hoe ziet de ideale burgerzakenbalie van de toekomst eruit? Antwoord op de vraag: “als ik denk aan hoe we onze burgers bedienen in 2030, dan zie ik…..”
6. Lunch
7. Met welke beklimming is jouw gemeente bezig?
Bovenop een bergtop staan geeft een overweldigend gevoel. De uitputting en trots gecombineerd met een waanzinnig uitzicht, daar kan niets tegenop. Waar staat jouw gemeente op de 3 cols? Wanneer ga jij versnellen en welke best practices en innovaties pas je daarbij toe?
8. Rondvraag & afsluiting
Deelname aan dit overleg is gratis mits jouw gemeente lid is van de GV. Nog geen lid maar wel interesse? Neem dan contact op met het secretariaat via deze link.
‘Sluit jij ook aan? De regio-overleggen zijn een mooi moment om praktijkervaringen met elkaar te delen! Uiteraard kies je bij voorkeur voor deelname in jouw regio. Na inschrijving ontvang je een mail van de regio-voorzitter met meer informatie. Ook kun je op voorhand vragen stellen of agendapunten aandragen.’
Managers, (senior) medewerkers en applicatiebeheerders, adviseurs Dienstverlening en (beleids-) medewerkers ICT van de afdeling Burgerzaken.
Bij voorkeur sluit je aan bij een overleg uit jouw eigen regio. Twijfel je bij welke regio jouw gemeente hoort? Download dan de bijlage met de huidige indeling.